wtorek, 26 czerwca 2018

Garnier Fructis PAPAYA HAIR FOOD

                       





                                   DŁUGIE WŁOSY - UWIELBIAM!





Jak w tytule posta uwielbiam długie włosy u kobiet.
Włosy lśniące, lekko falujące, proste, kręcone. Czarne, blondy, brązy, czerwienie, każde...
Byleby były zdrowe.
Kiedy na dodatek jeżeli mają swój naturalny kolor - widok jest wspaniały.
 A już najbardziej kocham swoje. Żeby długie włosy wyglądały dobrze trzeba o nie dbać.
Chyba nie muszę wspominać o myciu bo w XXI wieku mycie włosów to standard. Chociaż...;)
Po za myciem warto używać masek, odżywek, produktów bez spłukiwania.
Jeszcze lepiej mieć wszystko w jednym produkcie.
Kiedyś myślałam, że to nie jest możliwe. No bo coś do wszystkiego jest do niczego - takie powiedzonko. Jednak ja znalazłam taki produkt, który jest do tego o czym wspomniałam.
Jest to Garnier Fructis PAPAYA HAIR FOOD.
Formuła zawiera 98 % składników pochodzenia naturalnego.  Pozostałe 2 % oferuje przyjemność stosowania.
Aż wierzyć mi się nie chciało. Jednakże w produkcie gdzie na pierwszym miejscu jest woda a nie jakieś chemiczne zło musi znajdować się wiele dobrego.
Skład:
woda
amla
soja
nasiona słoncznika
kokos
Reszta na tym zdjęciu:



Produkt ten oferuje 3 sposoby użycia:

Nie zawiera parabenów, silikonów, sztucznych barwników.
Mamy  tu: wegańską formułę, formuła w 96 % biodegradowalna , testowany dermatologicznie, zawiera olejki roślinne,zbawienne dla włosów. Olejki są stosowane od wieków, czyniąc włosy zdrowymi, lśniącymi, miłymi w dotyku.
Zapach tej maski jest cudowny. Dawno nie spotkałam kosmetyku do włosów, którego użycie byłoby tak bardzo przyjemne i przede wszystkim odczuwalne.
Kiedy rozczesuję mokre włosy to nie boli. Wręcz przeciwnie stało się to dla mnie przyjemnością.

Opakowanie jest wielkie bo zawiera aż 390 ml.Maska jest i jest.
Wygodne. Mocne. Plastik jest tak mocny, że mnie już tyle razy gdzieś spadło i nie pęka.
To serduszko w tle to dlatego, że produkt skradł moje serce ;)




Dawno nie byłam tak zadowolona z efektów, jakie daje maska do włosów.
W dotyku są mocne, łatwo się rozczesują mokre jak i już po wysuszeniu.
Mogę tylko polecać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz