czwartek, 5 lipca 2018

Avon luxe vol.2

Witajcie Kochani.
Na wstępie mojego wpisu chciałabym wszystkich serdecznie pozdrowić i podziękować za odwiedziny.
Postanowiłam przybliżyć Wam sylwetkę siostrzanego produktu od avon o którym pisałam tu.
http://kutzmannka.blogspot.com/2018/07/avon-luxe-puder-kupiam-raz-i-co-teraz.html


Jest to paletka do twarzy allure bronzer palette Fair.
Tak mi dziewczyna przypadła do gustu, że kupię drugą opcję kolorystyczną gdy ta będzie na promocji.
Mówię o odcieniu średnim.
 W paletce, którą posiadam mamy trzy opcje:
brązer
róż
i rozświetlacz.

Największy jest brązer i dostęp do niego jest dość łatwy. W granicach rozsądku bo mógłby być płytszy a szerszy.
Róż i rozświetlacz są o połowę mniejsze.
Nabieranie ich pędzlem jest odrobinę trudne. Co mnie rozsierdza bo nie lubię utrudniać sobie życia.
Rekompensuje to jednak efekt na buzi.
Brązer można bez obaw dokładać i aplikować według potrzeb. Nie powinno się nim zrobić sobie krzywdy. Kolor nasyca się stopniowo.


Kolor jest piękny. Trwale osiada na twarzy nadając jej za pomocą narzędzi oraz naszych rąk piękną rzeźbę.
Róż jest z tych ciemniejszych.
Nadaje zdrową, delikatnie zarumienioną otoczkę naszej twarzy. Dodaje dziewczęcego uroku.
Rozświetlacz ach rozświetlacz.
Każda z nas wie, że dodany w odpowiedniej ilości potrafi zdziałać cuda.
Jest jak magiczny proszek,który sprawia,że same widzimy w lustrze "to coś".
Ten w palecie jest delikatny, ale rozświetla.
Na całe szczęście nie są to kolory agresywne.

Powoli osiągamy efekt jakiego pożądamy.
Opakowanie takie samo jak w przy pudrze avon luxe.
Złote, piękne, luksusowe. Wizualnie wspaniałe.


Ale cóż. To chiński plastik.
Lekkie i trzeszczące.
Jednak zatrzask działa bez zarzutu.
Jestem zdziwiona, że do tego kompaktu nie dołączono tego niby pędzelka.
Ogólnie paletka bardzo mi przypadła do gustu.
Produkt ma bardzo delikatny zapach.
Cena jest wysoka ale na promocji można się skusić.
Trwałość 24 misiące od otwarcia produktu.




Zalety:
Piękne kolory
Nasyca się sukcesywnie
Gustowne opakowanie
Delikatny zapach

Wady:
Cena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz