środa, 11 lipca 2018




                           Moi drodzy.

                       Złogi od początku.

Zostając rodzicem nie Wiesz ile na Ciebie spadnie. Będzie to wiele szczęścia, miłości, radości. Ta mała istotka wprowadzi w Twoje życie tak dużo, że nawet nie obejrzysz się jak pewiem stos będzie rósł.
Na samym początku będziesz używać delikatnych, odpowiednich produktów dla niemowląt. Stos nadal będzie spory.
Stos prania. Złogi. I dobrze Wiesz, że nie przesadzam wcale.
A to mokre śpioszki, pieluszki tetrowe, śliniaczki, prześcieradła Twojego maluszka.
Zapach tych detergentów nie opuści Cie do starości ( moja babcia opowiadała jaki zapach miały płatki mydlane jakich sama używała ).
I tak rodzicu drogi pranie będzie się za Tobą ciągnęło.
Wiesz co będzie przy dwojgu dzieciach?

                Już śpieszę z odpowiedzią.




Niby są wakacje a prania wcale nie jest mniej.

No może nie ma koszulek z wuefu koloru śnieżnej bieli regularnie osłabiających mój układ nerwowy :)
Jesteś mamą czy tatą to Wiesz w jakim tempie ubrania dziecięce  ulegają brudowej degeneracji.
Wystarczy wyjście a dwór, jedna wywrotka czy dwie, trochę piasku, łopatka.
Czekolada, ba nawet buraczki z obiadu.
Soki, lody.
I tak sobie stosik rośnie. Pralka czeka. Gorzej z weną.  Przecież to takie trudne i męczące posegregować i wstawić ;). Co tam,że nasze prababki musiały te całe stosy prać ręcznie. A jak miały małe dzieci i te stosy pieluch do gara,wygotuj. O rany.
A to bluzeczka. A to spodeneczki. Majteczki. Czapeczki. Skarpeteczki.
Mamusia nie lepsza. Spódniczka, staniczek.
Po basenie kocyki, ręczniki.
Ja miałam ostatnio okazję spierać holi proszek bo mój młodszy syn był akurat u taty i poszli razem na tego typu atrakcję.
Zabawa przednia jak słyszałam ale bluzka -OMG!

                                    Ratunek.

Ale moi mili.
Kutzmannka zarejestrowała się na TRND. I wzięła udział w teście vizira .
Została wybrana.

Okazja wykazania się kapsułek była przednia. Zastanawiałam się czy poradzi sobie z takim wielokolorowym pyłkiem, który opanował białą bluzeczkę.
Jak widać na zdjęciach.
Niech się chłopak brudzi.

A o to słów kilka o vizirze-kapsułki.
Kapsułkę wkładasz do bębna pralki.
Kładziesz rzeczy na kapsułkę.
Rozpocznij cykl prania.


Jedna kapsułka wystarczy na 5 kg prania. W opakowaniu jest 20 kapsułek.
Znając moje upodobania do przesadzania w dozowaniu np. płynów to bardzo rozsądne rozwiązanie.
Ubrania są wyprane doskonale.
Pięknie pachną.
Taką świeżością jak to niebo :




Muszę poznać cenę tego produktu.
Jeżeli będzie adekwatna do jakości to zapewne tego typu środek piorący na dłużej zawita w mojej łazience.

Na sam koniec skład:

30% anionic surfactants, 5-15% soap, <5% non-ionic surfactants, phosphonates, enzymes, optical brighteners, perfumes, eugenol, geraniol, linalool


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz