wtorek, 17 lipca 2018

Szarlotka Cię uleczy. Aspirynka też :)

Witajcie kochani.

Niestety piszę z perspektywy przeziębienia i gorączki.
Jakież to podstępne, diabelskie zło człowieka dopada znienacka. 
Rano budzisz się jakaś niewyraźna. Katarek, gardełko, węzełki. A to peszek. Klimy jej się zachciało jak było gorąco. Trzeba było się wiatraczkiem chłodzić a nie. 
Klimatyzacja-co za fanaberie w ogóle jakieś. No i jeszcze basen. W domu było siedzieć . To nie.  Basenu się dziewczynie zachciało.
A weź dostań się do lekarza. A już do swojego ulubionego - nie ma szans.
Decydujesz się na opcję pierwszy lepszy wolny. I czekasz tak sobie półtora dnia.
Wcześniej oczywiście wspomagasz koncerny farmaceutyczne, zwabiona reklamami.
I tak: dyszka tu, dwie dyszki tam.
Teoretycznie pomaga przy objawach ale co tam w środku się dzieje to strach pomyśleć.
Człowiek parzy sobie ziółka, do lusterka strach zaglądać.
Wszelkie jedzenie nagle pozbyło się smaku.
Wszystko mnie boli.
O a jakie to jęczące się zrobiło.
Synku podaj mamusi to, podaj tamto.
Młodzież się buntuje -bo jakże to. Nagle to nie mama podaje, nalewa, nakłada tylko sama o to prosi.
Są pozytywy ;) Szkoła życia dla syneczków.
Ale co to?
Nagle starszy chętnie się wybiera do tatusia. Budzik nastawiony i jazda.
No tak. U taty będzie luz :)
I jeszcze ta ciągła ochota na sen.
Organizmie  weź Ty się nie wygłupiaj może.
Wracaj do formy żesz no.
A tak już całkiem serio.
Widzę, że to seryjnie idzie
Najpierw moja mama. Nagle i dość ciężko.
Teraz ja. Obawiam się o chłopców jeszcze.

Najlepiej wyleżeć. U mnie o się wiąże znowu z L4. Choćby do piątku. Warto posilić się jakimś gripeksem jednak aby złagodzić objawy.
Kawy nie mogę. Odrzuca mnie od razu.
Gorąca herbata koi odrobinę.
Ja mam taki grzaniec. Irwing.



Grzaniec herbaciany z suszoną śliwką.

Pyszny no i stworzony raczej na chłodne wieczory gdzieś tam jesienią czy zimą.
A my mamy lipiec. Sam jego środek.
Właśnie leje jak z cebra.
Na samą myśl, że miałabym jeszcze zmoknąć robi mi się słabo.
A Pani doktor kazała leżeć w łóżku.
Dużo pić.
Nieprzemęczać się.
Paracetamolek i wygrzewać się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz