wtorek, 7 sierpnia 2018

Szminko - błyszczyk od avonu.

Witajcie dziewczyny i chłopaki :P

Dzisiaj wpis znowu bardziej dla dziewczyn. Bo o szminko - błyszczyku w sumie.
No i znowu Avon. Nie jestem konsultantką ani nikt mi za to nie płaci ( a szkoda ) XD.  Mam tyle produktów z tej firmy że one idą na pierwszy ogień :)
Produkt nosi nazwę Extra Lasting. Muszę się tylko przyznać, że tę szminkę ( błyszczyk ) otrzymałam będąc na pokazie marki Avon, który zorganizowała Jola Bereza a co za tym idzie nie znam ceny.
Kolorek trafił mi się ciekawy bo ani ie za mocny ani nie słaby. Nosi nazwę pink for life.
Ale uwaga.
Tutaj mamy dwa produkty.



Z jednej strony płynną szminkę natomiast z drugiej bezbarwny błyszczyk.

A to nie koniec niespodzianek. Ten kosmetyk lekko powiększa usta i mrowi. I to sakramencko mocno mrowi. Ja lubię takie efekty.  Ale Wiecie no nie każdy lubi jak usta lekko pieką.
W opakowaniu mamy 2 X 4 ml.
Zapach raczej neutralny.
Aplikator jeden i drugi daje radę.
Aaaaaaa dość długo się trzyma na ustach. Po dodaniu błyszczyka, który jest jakby topem (porównując do paznokci ) trzyma się jeszcze dłużej. Właśnie wówczas powstaje optycznie efekt większych ust. Bez aplikowania bezbarwnego dodarku szminka jest matowa.
Sam błyszczyk no Wiecie jak to błyszczyk. Pobłyszczy, poświeci i nie ma.
Generalnie fajny. produkt



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz