piątek, 22 lutego 2019

Little black dress celebrate - do kochania.

                                                                  Witajcie kochani.

 Witam się z Wami i serdecznie pozdrawiam.
Dzisiaj mam nowy zapach.
Odrobinę z przypadku bo myślałam nad innym a stanęło właśnie na little black dress celebrate.


 Jego siostrzany little black dress jest kultowym zapachem. Lubię go ale znam dziewczyny, które kochają go bardziej :)
 Jak to często bywa przypadkiem poznajemy coś, co ostaje z nami na dłużej.
 Przekonujemy się, zastanawiamy... To jakby małżeństwo takie. Szukamy pół życia i nagle okazuje się, że mogliśmy go mieć już dawno. Był tuż obok. Zawsze gdzieś się kręcił, a to się potarło kartkę w katalogu ale wydawał się za delikatny, zbyt grzeczny.
 Nadszedł dzień, że do mnie trafił. Mały, niewinny kartonik a w nim klasyczna buteleczka.


Zdjęłam z niej zamknięcie i nagle... poczułam, że to ten zapach gdzieś był w mojej głowie.
Przypomniał mi się tekst o zapachach. Link tutaj.
 To nie jest tak delikatne coś jak w katalogu o nie, nie.
To jest taka jakaś mieszanka z mojego życia.
 Najlepszych momentów. To jeszcze nic. Ten zapach właśnie otworzył mnie na wypróbowanie całej serii.

 Zapach ten jest zainspirowany szykiem i elegancją olśniewających kobiet. Pięknych, pewnych siebie, celebrujących swoją naturalną klasę. Kobietami, które Tobie mogą wydawać się zbyt wyniosłe a tak naprawdę są cudownie wyraziste. Może trochę się ich boisz, może masz obawę, że im nie dorównasz.


Kategoria zapachu jest orientalno - kwiatowa, a główne nuty zapachowe to : włoski olejek cytrynowy, jaśmin, drewno sandałowe, piżmo.

 Ta woda pachnie pięknie na płaszczu.
 Ostatnio kiedy wstałam do pracy i lekko nieprzytomna udawałam się do łazienki - gdy przeszłam obok swojego płaszcza właśnie ten zapach tak się cudownie zmienił, że byłam zszokowana. Niby to tylko avoniaczek a zaskoczył. Bardzo pozytywie.

Jest trwały, przepięknie się rozwija, pokochałam go i obawiam się, że nieprędko przekonam się do innych.
Przetestuję jeszcze tylko całą serię ( oczywiście gdy będą w cenach promocyjnych).






3 komentarze:

  1. Jak Ty cudownie o tych perfumach piszesz. Niesamowite, że tyle można odkryć w zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak opisujesz zapach tego perfumu to coś wspaniałego💗💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tym zapachem nie przepadam, ale bardzo lubię perfumiki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń