środa, 6 czerwca 2018

Marka La Petit Marseillais - Rozświetlający Rytuał.


Marka La Petit Marseillais zaprosiła mnie do grona swoich ambasadorek.


#rozświetlającyrytuał #ambasadorkaLPM

Pewnego pięknego dnia otrzymałam od kuriera sporych rozmiarów paczkę.
Po otwarciu ukazało mi się piękne pudełko.
W środku znalazłam najnowszą rozświetlającą linię kosmetyków  La Petit Marseillais.
W książeczce dołączonej do projektu pięknie opisano nutę zapachową.

"Jak pachnie słońce? Akordem solarnym,czyi nutami moreli i niuansami białych kwiatów lilii.Jak skóra po pierwszy letnim spacerze. I dokładnie tak ,jak nowe produkty  La Petit Marseillais - żel pod prysznic,mleczko nawilżające oraz dezodorant".




Składniki wchodzące w skład to m.in. olejek z płatków róż, masa perłowa, olejek morelowy, biała lilia.

Olejek z płatków róż jest otrzymywany z płatków róż zbieranych na południu Francji. Posiada właściwości przeciwstarzeniowe.



 Masa perłowa jest wytwarza z muszli wyrzuconych przez Morze Śródziemne. Jest to naturalny pigment. Opalizujący.



Olejek morelowy.  Otrzymuje się go z pestek moreli. Posiada składniki o właściwościach rozświetlających i wygładzających.

Białą lilia - znana z właściwości rozjaśniających. Wyciąg z kwiatów lilii wykorzystywany jest w kosmetykach niwelujących zmarszczki mimiczne. Jest ona symbolem niewinności i czystości.


                                                       RECENZJA :
Żel pod prysznic 250 ml.



Delikatna konsystencja lekko pomarańczowa, przeźroczysta. Na dłoni pieni się średnio. Na ciele również. Spłukuje się bez problemu. Skóra nie wysusza się. Jest odwrotnie. Czujesz, że kosmetyk pod prysznicem daje Ci przyjemność. Pachnie fantastycznie. Jest to zapach kobiecy ale też jakby dziecięcy. Relaksujący. Zamykasz oczy i jesteś gdzieś daleko w cudownym miejscu. Jak wcześniej wspominałam to zapach wspaniałego, gorącego lata.
Opakowanie jest wygodne, ergonomiczne, bezproblemowo zatyka się i otwiera klapką.



Mleczko do ciała 250 ml.

Mleczko jest bardzo wydajne. Wchłania się szybko. Na skórze pozostaje mieniąca się poświata. Na opalonej skórze efekt WOW.
Po tygodniu codziennego stosowania skóra nawilżona, bez podrażnień.
Pachnąca prawie cały dzień.
Opakowanie ergonomiczne, z pompką, która jest bezproblemowa.


 Dezodorant 200 ml.

Jestem zaskoczona skutecznością bardzo pozytywnie. Wcześniej jako jedynego dezodorantu w sprayu używałam innej wiodącej marki  i byłam zawiedziona.
Skóra pachnie delikatnie ( wspomagana przez mleczko) cały dzień.
Używałam go też pod pachy i spisał się całkiem dobrze.
Dezodorantu jest naprawdę sporo.
Nie mam żadnych podrażnień czy też uczulenia.
Przyjemny zapach.

Kosmetyki te testuje się z przyjemnością.
Le Petit Marseillais

Jest jeszcze niespodzianka dla znajomych.
To co misie lubią najbardziej - próbeczki
Do rozdania i sprawiania radości innym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz